Razem: 0.00 PLN (brutto) 0.00 PLN (netto)
Zwiń Dalej

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami: 

1.Formularz zwrotu/reklamacji 

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. 

2. Odesłanie produktu 

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu lub paragonem. 

F.H.U.P. ROBIN zobowiązuje się do złożenia odpowiedzi na reklamacje w terminie nie dłuższym niż 14 dni roboczych od chwili dostarczenia urządzenia/narzędzia do siedziby firmy ROBIN 30-657 Kraków, ul. Gromady Grudziąż 14.